کنسرت بزرگ «اِمو بند» برگزار می شود

تهران (پانا) - گروه موسیقی «اِمو بند» برای نخستین بار درسالن وزارت کشور روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۹۶۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کنسرت بزرگ «اِمو بند» برگزار می شود

«اِمو بند» که چندسالی هست فعالیت های هنری خود را در قالب انتشار آلبوم و تک آهنگ آغاز کرده و توانسته موفقیت هایی را هم در بین دوستداران موسیقی پاپ تجربه کند، پس از چند کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه و برج آزادی، نخستین اجرای بزرگ خود را در تاریخ 30 آبان در سالن وزارت کشور روی صحنه خواهد برد.
افشین کامیار، میثم کمالی و سعید قنبرپور خواننده های «اِمو بند» هستند و قطعاتی چون: «هرجا که باشی، احساس عجیب، شبت بخیر، نمیری از ذهنم بیرون، انقدر خوبی، حال دل من، عادت، پاییز، بیا برگرد و سرد شدی» از جمله قطعات محبوب این گروه موسیقی پاپ است که در کنسرت پیش رو اجرا خواهند شد.
«اِمو بند» در تلاش است با اجرای قطعات و آثار جوان پسند و در ادامه سیاست گذاری های کاری خود برای جذب این قشر از مخاطب موسیقی، آثار خود را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهد و اجرای پرطرفدار این گروه در جشنواره نوروزی نارنجستان باعث شد آنها بیش از پیش مورد توجه دوستداران هنر قرار بگیرند.
کنسرت 30 آبان «اِمو بند» به تهیه کنندگی «محمد بِلقدر» و تحت امتیاز موسسه «نوای نی لبک شرقی» در تهران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این اجرا هم در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار