به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی :

قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

بهاباد (پانا ) قبورمطهر شهدای 8 سال دفاع مقدس بهاباد به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی (8الی 13 آبان ) با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان و ورزشکاران ومسئولان غبا رروبی و عطر افشانی شد .

کد مطلب: ۹۶۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

دراین مراسم که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید حسین فهمیده برگزارشد سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده گفت : شهید محمدحسین فهمیده با حرکت شجاعانه خود به الگوی شجاعت و ایثار برای جامعه اسلامی تبدیل شد.

فرمانده سپاه الغدیر بابیان اینکه دفاع مقدس یک مجموعه بزرگی از مفاهیم و موضوعات فرهنگی است خاطر نشان کرد : دفاع مقدس گنجینه‌ای از فرهنگ‌های مختلف در حول محور دینی، اسلامی و انقلابی است .

وی تصریح کرد : امروز برای دفاع در مقابل دشمن سن و ابزار مهم نیست که در واقع به نوعی انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و امیدواریم بتوانیم با یادگرفتن از شهید فهمیده و راه و منشش این مسیر و این فرهنگ را در همه زمان ها و ساعات برای دفاع از کشورمان و دینمان به کار بگیریم.

وی ادامه داد: حراست از ارزش‌ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف جز وظایف همگان به خصوص نیروهای سپاهی و بسیجی است که بر حسب ضرورت انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: ما در سپاه الغدیر استان یزد نگهبان و محافظ انقلاب اسلامی و دستاوردها هستیم و یک خط به نام انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن را داریم و شان سپاه و بسیج قرار گرفتن در عنوان و مقامی را نمی دانیم که از حزب یا گروهی دفاع کند.

درپایان با خواندن زیارت عاشورا و قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای دانش اموز گرامی داشته شد .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار