مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: اردوی راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی در جهت آشنا ساختن دانش آموزان با سیره شهداست

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان معتقد است اردوی راهیان نور یک عملیات فرهنگی بزرگ است که هدف آن آشنا ساختن دانش آموزان با سیره شهداءست.

کد مطلب: ۹۶۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: اردوی راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی  در جهت آشنا ساختن دانش آموزان با سیره شهداست

حمیدرضارخشانی اظهار کرد: سازمان بسیج دانش آموزی به منظور ایجاد آمادگی دفاعی و با هدف گسترش فرهنگ تفکر بسیجی نوجوانان و جوانان تشکیل شده است.

او ادامه داد: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب در جهت تحول فرهنگی نسل جوان و یک عملیات بزرگ فرهنگی در جهت آشنا ساختن دانش آموزان با سیره شهداء ورشادتهای رزمندگان غیور اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات لازم جهت اعزام دانش آموزان به این سفر معنوی اندیشیده شده است تا دانش آموزان بتوانند بهترین بهره برداری را از این سفر معنوی داشته باشند و پس از بازگشت، به عنوان سفیر، پیام شهداء را به دوستان خود انتقال دهند.

همچنین در این جلسه معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان زاهدان هم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست)، بیان کرد: عطر شهیدان خود به خود هر قلب پاکی را به سمت خودش می‌کشاند و جذب می‌کند.

فقیری گفت: اردوی راهیان نور یک سفر تربیتی و آموزشی است و در این سفردانش آموزان از نزدیک با حماسه آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

او ادامه داد: امسال 4 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار