سرپرست اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

مدارس هیات امنایی سمبل مشارکت مردمی است

تهران (پانا) - نشست تخصصی کارگروه کیفیت بخشی به فعالیت‌های مدارس هیات امنایی و امور شوراها با حضور کارشناس مسئولان امور شوراهای مناطق و نمایندگان مدیران مدارس هیات امنایی مقاطع آموزشی در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۰۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدارس هیات امنایی سمبل مشارکت مردمی است

در این نشست اکبر قنبری سرپرست اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی بیان داشت:تشکیل کارگروه‌هایی که منجر به بالا بردن کیفیت آموزش در سطح مدارس گردد بسیار ضروری است و این گونه نشست ها باید تخصصی و کارشناسی برگزار شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از با اهمیت‌ترین و موثرترین مسائل حوزه تعلیم و تربیت ،مدرسه محوری است، افزود: مدارس هیات امنایی در این زمینه نقش بسیار پررنگی داشته و به منزله یکی از موفق ترین مراکز تعلیم و تربیت در زمینه مدرسه محوری است.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه تمرکززدایی در مدارس هیات امنایی به شکل قابل توجهی صورت گرفته، تاکیدکرد: این مدارس از جمله مدارسی است که عملکرد بسیار موفقی داشته و با استقبال خوبی نیز از طرف مردم همراه بوده است.

قنبری فرایند تعلیم و تربیت را یک پروسه دانست و افزود: مدارس هیات امنایی از جمله مدارس فرآیند محور است که همه فرایند تعلیم و تربیت در آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حرکت به سمت بالا بردن کیفیت در مدارس تصریح کرد: مدارس هیات امنایی سمبل مشارکت مردمی است و باید با خرد جمعی در این حوزه عمل کرد و تجربه نشان داده است که تصمیمات فرمایشی به هیچ وجه موثر نخواهد بود .

قنبری با اشاره به اینکه باید در چنین کارگروه‌هایی از شعارزدگی جداً خودداری نمود، خاطرنشان کرد: باید به سمت کیفیت بخشی حرکت کرده و تصمیم گیری‌ها منجر به ارتقاء سطح فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار