معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

سرمایه گذاری بر آموزش و پرورش، تضمین کننده آینده ای روشن برای کشور است

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان معتقد است عدم توجه به سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش آینده کشور را با سقوط مواجه می سازد و سرمایه‌گذاری در این بخش تضمین کننده آینده ای روشن برای کشور است.

کد مطلب: ۹۵۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری بر آموزش و پرورش، تضمین کننده آینده ای روشن برای کشور است

علی زینی وند در نشست بنیاد خیرین حامی دانشگاه فرهنگیان استان که در محل این دانشگاه در زاهدان برگزار شد، با بیان اینکه توجه به کیفیت آموزشی در دانشگاه فرهنگیان ارتباط مستقیم با تعالی نسل های آینده کشور دارد، تمرکز بر افزایش کیفیت آموزشی در این دانشگاه را خواستار شد.

او با اشاره به وسعت زیاد و پراکندگی بالای جمعیتی در استان، اظهار کرد: توزیع سرانه فضای آموزشی در استان به صورت متوازن صورت نگرفته است به طوری کهن در برخی از مناطق، سرانه فضای آموزشی به ازای یک دانش آموز کمتر از ۲ متر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار حذف واژه محرومیت از نام استان و معرفی چهره واقعی سیستان و بلوچستان را یک ضرورت برای توسعه استان برشمرد و تصریح کرد: فوری ترین اقدام برای استان بسیج همه دلسوزان، هنرمندان و شخصیت های علمی و شناخته شده برای تغییر چهره ی معرفی شده ی استان در اذهان عمومی است.

او با تاکید بر سازماندهی بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان استان؛ گفت: با تشکیل و سازماندهی مناسب این بنیاد، می‌توان از ظرفیت سایر سازمان‌ها و خیرین خارج از استان برای توسعه علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان بهره برد.

زینی وند با بیان اینکه زمین مورد نیاز احداث دانشگاه فرهنگیان استان با نظر موافق استاندار تامین شده است؛ ابراز داشت: مراحل احداث دانشگاه باید به صورت مرحله به مرحله و بر اساس یک برنامه مدون صورت گیرد به صورتی که تمرکز بر احداث این دانشگاه به کیفیت آموزشی در این دانشگاه لطمه وارد نکند.

معاون استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد با احداث و تکمیل فضاهای مورد نیاز، دانشگاه فرهنگیان استان، به مرکز تربیت معلم جنوب شرق کشور تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار