رشد بیش از ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها

مشهد(پانا) - مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از رشد بیش از ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها در مرحله اول در مقایسه با مدت مشابه خبر داد و افزود: این امر در شرایط سخت اقتصادی صورت گرفته است.

کد مطلب: ۹۵۸۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد بیش از ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها

حبیب الله آسوده در مراسم مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه شهدای نیروی انتظامی مشهد برگزارشد، با بیان اینکه مثلث اقتصادی که توسط استاندار خراسان رضوی ارائه شده است مفهومش این است که باید مردم پای کار بیایند و این طرح درستی است، اظهار کرد: در هفتم و هشتم شهریور مرحله اول جشن عاطفه ها برگزار شد و بر خلاف اینکه شرایط اقتصادی جامعه نسبت به سال قبل سخت تر شده اما کمک‌ها بیش از ۵۰ درصد رشد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموزی نباید به خاطر نداشتن شرایط اقتصادی مطلوب از تحصیل و رشد عقب بماند، ادامه داد: قول می‌دهیم، اجازه ندهیم کسی در خراسان رضوی برای نداشتن پول ترک تحصیل کند، در صورت شناسایی افراد نیازمند، آنها را به کمیته امداد معرفی کنید.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با عنوان اینکه اکنون ۲۰۰ هزار خانواده تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: محرومان و مددجویان افراد مستعد هستند و فقط یک حادثه اقتصادی باعث شده زندگیشان مختل شود چنانکه تعداد زیادی از مدیران کشوری، اساتید دانشگاه و نخبگان و هفت نماینده مجلس روزگاری مددجوی کمیته امداد بوده اند.

وی متذکر شد: همینطور که مردم اکنون در یک جریان سازی تمدنی اسلامی منهای ذلت برای پیاده روی اربعین عازم می‌شوند، باید کمک کنیم که فقر را هم از بین ببریم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: طرح مثلث اقتصادی استاندار یک نگرش جدید و یک همگرایی و همسویی در محرومیت‌زدایی در خراسان رضوی است، یقینا انعقاد ۱۰۰ هزار میلیارد تفاهم‌نامه اقتصادی در زندگی مردم این استان، اثر گذار است.

دانش آموزان پاکتهای کمک به جشن عاطفه ها را در این مراسم اهدا کردند تا در کمترین زمان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار