در گفت‌وگو با پانا

سعید علی حسینی: 8 سال سختی کشیدم؛ نمی‌توانم 11 ماه مانده به المپیک قید حضور در آن را بزنم

۴ ماه زمان بدهند اگر نتوانستم کاری کنم آن وقت حذفم کنند

تهران (پانا) – نایب قهرمان سال 2017 سنگین وزنه وزنه‌برداری جهان به اخبار منتشرشده درباره ضعیف شدن احتمال حضورش در المپیک 2020 واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۵۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سعید علی حسینی:  8 سال سختی کشیدم؛ نمی‌توانم  11 ماه مانده به المپیک قید حضور در آن را بزنم

سعید علی‌حسینی و کیانوش رستمی دو وزنه‌بردار شناخته‌شده تیم ملی وزنه‌برداری ایران که هر یک به نوعی مهم‌ترین مسابقه گزینشی المپیک را از دست دادند، حضورشان در المپیک توکیو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. کیانوش رستمی به دلیل اوت شدن در مسابقات جهانی، باید در یکی از مسابقات گزینشی المپیک حضور پیدا کند،. سعید علی‌حسینی هم که در مسابقات جهانی شرکت نکرد، همین وضع را دارد و حضورش در المپیک توکیو مشخص نیست.

علی‌حسینی در گفت‌وگو با پانا درباره حضورش در المپیک توکیو و از دست دادن مسابقه گزینشی المپیک گفت: من از اینکه باید کدام مسابقه بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای برای من دارد اطلاعی نداشتم. فعلاً به کمیته ملی المپیک رفتم تا با رئیس کمیته صحبت کنم. شنیدم صالحی امیری هم نظر مثبتی دارد و اگر به این موضوع ورود کند مشکل حل خواهد شد.

نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 ادامه داد: نزدیک مسابقات سوئیس به من اعلام شد که این آخرین فرصت برای من است. من هم زمانی که درخواست دادم گفتند دیر شده است و نمی‌توانند کاری انجام دهند در حالی که فدراسیون باید برنامه‌ریزی انجام می‌داد.

وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد ترک اردوی تیم ملی و انصراف از مسابقات جهانی اظهار کرد: کدام ترک اردو، کدام انصراف؟ من در روز رکوردگیری نتوانستم رکورد بزنم. اما فدراسیون باید برای من برنامه‌ریزی می‌کرد یا سرمربی می‌گفت برای فلان مسابقه آماده شوم نه اینکه به حال خودم مرا رها کردند. من به عنوان یک ورزشکار تنها وظیفه‌ام ورزش کردن است، دنبال کارهای اجرایی هم من باید بروم؟

وی تأکید کرد: سرمربی در تمرینات بارها می‌گفت باید پاسخگوی نتایج تیم باشد و هر کس در رکوردگیری ضعیف باشد یا حاضر نشود باید برود؛ در حالی که من آسیب دیده بودم و واقعاً نمی‌توانستم وزنه بزنم چرا سرمربی صحبتی با فیزیوتراپ نکرد تا از وضع من باخبر شود.

نایب قهرمان سال 2017 جهان ادامه داد: من قید حضور در المپیک را نزدم. هشت سال سختی کشیدم چرا الآن که یازده ماه مانده به المپیک باید قید حضور در المپیک را بزنم؟ اگر می‌خواستم در المپیک نباشم همان نه سال پیش راه زندگی‌ام را تغییر می‌دادم نه اینکه همه تلاشم را کرده‌ام که در این المپیک به میدان بروم. کسانی که به می‌گویند ضعیف هستم و نمی‌توانم کاری از پیش ببرم، چهار ماه به من فرصت بدهند و اگر نتوانستم کاری کنم آن وقت مرا حذف کنند.

وی در پایان گفت: من با مسئولان فدراسیون جلسه داشتم و از آنها خواستم که درخواست حضور من در مسابقات سوئیس را بدهند اما گفتند که مصدوم هستم و بدون اینکه به آنها خبر داده باشم اردو را ترک کردم. برنامه‌ریزی مسابقات مگر دست من است؟ سرمربی باید بگوید من به فلان ورزشکار احتیاج دارم و هنوز باید باشد. کادر فنی مشخص می‌کند چه کسی کدام مسابقه را برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار