آغاز عملیات لوله گذاری خط انتقال پساب از مخزن مجاور پل الغدیر تا اکو پارک

یزد (پانا) - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از آغاز عملیات خط انتقال پساب از مخزن پل الغدیر تا اکو پارک به طول ۶۷۰۰ متر خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات لوله گذاری خط انتقال پساب از مخزن مجاور پل الغدیر تا اکو پارک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به کمبود آب به عنوان مهمترین محدودیت در توسعه فضای سبز در طی سال های اخیر گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و مدیریت بهینه منابع آبی در شهر کویری یزد و همچنین حذف کنتور آب شرب از شبکه آبیاری فضای سبز، استفاده از پساب تصفیه شده از فاضلاب در آبیاری فضای سبز در دستور کار سازمان قرار گرفت و عملیات لوله گذاری خط انتقال پساب از مخزن مجاور پل الغدیر تا اکوپارک به طول مسیر ۶۷۰۰ متر آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: پساب انتقالی در مسیر مذکور ضمن تامین بخشی از آب مورد نیاز جهت آبیاری فضای سبز شهری از جمله فضای سبز اکوپارک و فضای سبز بلوار نصر، حذف ۶ عدد کنتور آب شرب فضای سبز بلوار فقیه خراسانی را نیز در پی خواهد داشت.

صفدرپور اضافه کرد: عملیات مذکور، با استفاده از لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلیمتر ۱۰ اتمسفر و با ظرفیت انتقالی ۸۵ لیتر در ثانیه در حال اجرا می باشد که تا کنون ۱۵۰۰ متر از مسیر مذکور حفاری و لوله گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار