اجرای طرح زیارت به نیابت درورامین

ورامین (پانا) - مسئول فرهنگی موکب احفادمالک اشتر امام سجاد(ع) ورامین گفت :در راستای حضور شهروندان علاقه مند به حضور در پیاده روی اربعین طرح پیاده روی به نیابت را اجرایی خواهیم کرد تا رضایت قلبی بین شهروندان ورامین به وجود آید.

کد مطلب: ۹۵۷۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح زیارت به نیابت درورامین

حجت الاسلام سید یاسر موسوی مسئول فرهنگی موکب احفادمالک اشتر امام سجاد(ع) شهرستان ورامین اظهار داشت: موکب احفاد مالک اشتر پنجمین سال فعالیت خود را طی کرده و هر سال نیز به دنبال خدمت رسانی بهتر و گسترده تر به زائران اربعین حسینی داشته که در این مسیر نیز توانسته اقدامات مناسبی را نیز انجام دهد.

او در ادامه گفت: مشکلات معیشتی بین عموم جامعه گسترده شده ولی عشق به اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) باعث شده که همین افراد مشتاقانه برای اهل بیت (ع)گام برداشته و به مواکب و هیئات امام حسین(ع) کمکهای بسیار کنند.

امام جماعت مسجد حضرت سجاد(ع) ورامین با بیان اینکه پیاده روی به نیابت از شهروندان یکی از اقداماتی است که امسال در موکب احفاد مالک اشتر مسجد سجاد(ع) برگزار خواهد شد، بیان داشت: بسیاری از شهروندان به ما مراجعه و اعلام کردند که علاقه بسیار زیادی برای حضور در پیاده روی اربعین داشته ولی به دلیل مشکلات مختلف امکان این حضور را ندارند.

او اذعان داشت: برای اینکه این شهروندان عزیز نیز به علاقه قلبی خودشان برسند، تصمیم گرفتیم که طرح پیاده روی به نیابت را اجرایی کنیم تا رضایت قلبی بین شهروندان به وجود آید.

حجت الاسلام موسوی در خصوص اجرای این طرح خاطر نشان کرد: غرفه زیارت به نیابت طی روزهای آینده در مسجد حضرت سجاد(ع) آماده شده و علاقه مندان برای شرکت در این طرح ثبت نام خواهندکرد.

او افزود: خادمین موکب احفاد مالک اشتر نیز از طرف شهروندان عاشق پیاده روی اربعین ، مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده طی خواهند کرد تا شهروندان عزیز نیز از ثواب پیاده روی اربعین بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار