بوسه رییس سازمان آتش نشانی شهرستان اسلامشهر برچادرمادرشهید

اسلامشهر (پانا) - پانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم با همت ستاد توسعه فرهنگ قرآنی، ایثار و شهادت اسلامشهر و تجلیل ازخانواده های معزز شهدا و آتش نشانان شهرستان در مسجد امام حسین (ع) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بوسه رییس سازمان آتش نشانی شهرستان اسلامشهر برچادرمادرشهید

در این مراسم که یادواره شهید عظیم بالازاده ازشهدای شهرستان اسلامشهر نام داشت، با قرائت قاری نوجوان شهرستان سید مصطفی مظاهری و قرائت زندگی نامه شهید توسط حمید رحیمی،مدیر دارالقرآنهای دادگستریهای غرب استان تهران همراه بود.

در ادامه علیرضا مهدی زاده قاری ممتاز و نفر اول مسابقات قرآن دانشجویی کشور با تلاوت زیبای خود همگان را به وجد آورد و در بخش دیگر برنامه تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان نیز برگزار شد .

یوسف منطقی رییس سازمان آتش نشانی در سخنانی از وظایف خطیر آتش نشان ها گفت و روز آتش نشان را به جامعه آتش نشانان تبریک گفت و از زحمات و جانفشانی انان تجلیل بعمل آورد.

در این مراسم که امین اسدی ریاست شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر، فدایی قائم مقام شورای فرهنگی و کلایی رئیس شورای هیآت مذهبی نیز حضور داشتند درمراسم تجلیل از مادر شهید بالازاده رییس سازمان آتش نشانی اسلامشهر بر چادر مادر شهید به رسم احترام بوسه زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار