حضور دادستان شهرری در منزل کودک مفقود شده

شهرری (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با حضور در منزل کودک بیست ماهه مفقود شده دربخش قلعه‌نو، از نزدیک پیگیر این پرونده شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور دادستان شهرری در منزل کودک مفقود شده

حجت‌الاسلام علی ملکوتی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری، در این باره گفت: با همراهی تیمی از کارآگاهان آگاهی تهران، شهرستان ری و مأموران کلانتری قلعه‌نو در منزل و محل ناپدید شدن کودک حاضر شدیم و از نزدیک جریان مورد بررسی قرار گرفت.

او در ادامه با تأکید بر اینکه مأموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را از همان لحظات اولیه آغاز کرده‌اند، ادامه داد: دستورهای لازم و جدی به بازپرس پرونده برای پیگیری و یافتن کودک داده شده است.

دادستان ری بیان داشت :کودک بیست و هشتم شهریور98 به همراه خواهر خود برای بازی از خانه خارج می‌شوند اما در بازگشت، او وارد خانه نمی‌شود و خواهر بزرگ‌تر پس از لحظه‌ای متوجه غیبت این کودک می‌‌شود.

اوتصریح کرد: نیرو‌های کلانتری، شهرداری، آتش‌نشانی و هلال احمر با بررسی تمام حدس و گمانه‌های موجود جست‌وجو‌های وسیعی را در منطقه برای پیدا کردن ردی از این کودک انجام داده‌اند اما متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای همراه نداشته است.

ملکوتی با تأکید مجدد بر اینکه جست‌وجو‌ها به صورت ویژه با پیگیری دادستانی برای یافتن این کودک ادامه دارد، گفت: تیم‌های تخصصی آگاهی تمام تلاش خود را برای یافتن این کودک برای خوشحال کردن این خانواده به کار می‌گیرند و امیدواریم این کودک به زودی پیدا شده و در آغوش گرم خانواده‌اش قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار