پدرشهید مدافع حرم:فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان نهادینه کنیم

اسلامشهر(پانا) - پدر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، رسول خلیلی شهادت‌ها وایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را پیروی از قیام ابا عبدالله حسین(ع) و یاران باوفایش دانست.

کد مطلب: ۹۵۲۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پدرشهید مدافع حرم:فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان نهادینه کنیم

رمضانعلی خلیلی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و جوانان ما در روزگاری که در صحنه قیام امام حسین (ع) حضور نداشتندبا سنین پایین و به یاد نوجوان روز عاشورا حضرت قاسم ابن الحسن (ع) در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند و درجوار قرب الهی جای گرفتند.

اودر ادامه افزود: فرزند شهید من رسول هم زمانی که در بیست و شش سالگی شهید شد، از هفده سالگی با دیدن تصاویر شهدا و مطالعه زندگینامه آنان علی الخصوص شهید همت حسرت شهادت درراه خداوندرا داشت و با حضور درجبهه دفاع از حرم حضرت زینب(س)با موج انفجار داعش به شهادت رسید و به آرزوی خود رسید.

پدرشهید رسول خلیلی خاطر نشان کرد: جوانان ما با پیروی از شهدای دشت کربلا درهشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب (س)حماسه‌های وصف ناشدنی آفریدند و در این زمان نیز ضرورت دارد در جهت مقابله با هجمه‌های فرهنگی ضمن ادامه دادن راه شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در میان نسل جوان نهادینه کنیم.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار