قدردانی علی عسگری از مسئولان استان یزد برای برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی

یزد(پانا) - رئیس سازمان صدا و سیما از زحمات شبانه روزی پلیس استان یزد در برقراری نظم و امنیت اجلاس بین المللی "پیرغلامان حسینی(ع)" قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۵۱۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی علی عسگری از مسئولان استان یزد برای برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی

علی عسکری در جلسه شورای اداری استان یزد با اشاره به برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در یزد گفت: این اجلاس باشکوه در آستانه ماه محرم روحیه بسیار خوبی به استان دمید و امیدواریم این اجلاس در جهت دادن و پر شورتر کردن عزاداری های پیش رو تاثیرگذار باشد.

رئیس رسانه ملی افزود: اجلاس پیرغلامان حسینی خاطره ای دلنشین و نقطه عطفی برای دارالعباده یزد بود و با همه مشکلات و کاستی هایی که به آن واقف هستیم این اجلاس مورد رضایت پیرغلامان بود.

عسکری از انسجام، ایمان، اعتقاد راسخ، روحیه جهادی و برنامه ریزی دقیق مسئولان استان یزد در جهت برگزاری این اجلاس قدردانی کرد و گفت: یزد در بسیاری از زمینه ها سرآمد است و می توان به عنوان یک الگو به آن نگاه کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای کشور ضمن اشاره به زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس استان یزد در برقراری امنیت مطلوب این مراسم خاطرنشان کرد: ماموران پلیس یزد بیش از توان و مسئولیت خود در این مراسم انجام وظیفه کردند که این موضوع جای قدردانی دارد.

هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) با حضور 700 پیرغلام از نقاط مختلف کشور و 22 کشور جهان به مدت 3 روز در استان یزد با امنیت کامل برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این اجلاس از 35 پیرغلام حسینی که سن آنها بالای 75 سال بود به خاطر حفظ بیش از 2 هزار بیت شعر و تالیف و پژوهش در زمینه فرهنگ عاشورا تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این اجلاس از مهمانان کشورهای ترکیه، سوریه، پاکستان، افغانستان، هندوستان، لبنان، تایلند، عراق، کلمبیا، و آذربایجان با اهدای لوح تندیس قدردانی شد.

خبرنگار؛ بهار دهقان زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار