مددی: کثرت بخشنامه ها کیفیت آموزش را پایین آورده است
تهران (پانا) - جلسه توانمندسازی مدیران مداس همزمان با رونمایی برنامه ملی آموزش و پرورش منطقه 11 در سال تحصیلی 99-98در اجرای سند تحول بنیادین در سالن محراب منطقه 11 برگزار شد.
![مددی: کثرت بخشنامه ها کیفیت آموزش را پایین آورده است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZTg1MDcWGa7i/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHbDLIQE1rXKQsAIKXaKdntA,,/ZTg1MDcWGa7i.jpg)
به گزارش روابط عمومی منطقه 11، این جلسه با حضور رضا مددی، مشاور وزیر در اجرای سند تحول بنیادین؛ ابوالقاسم حدادی، معاونت پژوهش و برنامه ریزی و محمدحسین لونی، مدیر منطقه 11 برگزار شد.
در این جلسه مددی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت، معاونین و همکاران منطقه 11 جهت تدوین برنامه ملی در اجرای سند تحول بنیادین در ماه های گذشته گفت: منطقه 11 از مناطق پیشرو در سطح شهرتهران و کشور با مدیریت بسیار خوب لونی مدیر منطقه 11 در اجرای سند تحول می باشد.
در ادامه جلسه مددی گفت: ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد، بخشنامه های کثیری که به مدارس ابلاغ می گردد، کیفیت آموزش و پروش را پایین آورده بدین منظور در یکسال گذشته با برگزاری جلسات متعدد قرار بر اجرای سند تحول نمادین در سطح مناطق شده که یک برنامه جامع تدوین و برای اجرا به مدارس ابلاغ گردد که مدارس فقط در چارچوب این سند، برنامه عملیاتی و درسی خود را پیش برده و دیگر از سایر برنامه های جانبی واضافی خودداری کنند.
مددی در ادامه افزود: نکته اول، اجرای برنامه درسی مدارس، اصل سند تحول برنامه ملی آموزش و پرورش می باشد و نکته دوم، در سال جدید بند 9 فرم ارزیابی در سند می باشد که این فرم راهنمای برنامه تدوین عمل در مدارس است. اهداف و ساحت های مختلف در این فرم مشخص گردیده و سازماندهی شده است و کار را معنا کرده و به آن هویت بخشیده است.
در پایان مددی گفت: گفتمان سازی در مدارس در سند تحول را رونق ببخشیم و برای اجرای آن کوشا باشیم.
ارسال دیدگاه