امام جمعه خاورشهر:دولت ما بایدهم ترازانقلاب باشد

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهردرخطبه های نماز جمعه گفت : همگانی کردن شعار خدمت رسانی و تهیه برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزایی در سرعت پیش بردن برنامه های گام دوم دارد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر:دولت ما بایدهم ترازانقلاب باشد

حجت الاسلام یاسینی با عنایت به پشت سر گذراندن میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع)خطبه اول را با بیان حدیثی از ایشان آغاز کر و افزود:زیادی کارهای خیر خود را زیاد حساب نکرده و گناه کم خود را کم گمان نکنید، اگر همواره به یاد داشته باشیم که خداوند ناظر بر اعمال ماست آنگاه درون خود به انصاف و عدل خواهیم رسید.

او درادامه بیان داشت :در اطاعت از خدا سرعت و سبقت گرفته، راستگویی پیشه کرده و امانت دار خوبی باشید زیرا همه اینها به نفع شماست.

حجت الاسلام یاسینی در خطبه دوم به بیان مناسبتها پرداخت و با توجه به پیش رو داشتن روز خانواده اذعان داشت : خانواده ای به قداست و عظمت خانواده امام علی(ع) و حضرت فاطمه (س)درروی زمین وجود نداشته و به یاد داشته باشیم که بهترین الگو برای یک خانواده سالم و اسلامی این بزرگواران هستند.

او به چند نکته پیرامون ویژگی یک دولت در تراز انقلاب نیزپرداخت و گفت : در دولت تراز انقلاب باید پاکدستی و ساده زیستی وجود داشته باشد و زمینه حضور جوانان فراهم شده و بر دستگاه‌های مختلف نظارت دقیق و بجا وجود داشته باشد.

امام جمعه خاورشهر عمل به شعارهای انقلاب را ضروری دانست و اظهار داشت: تهیه برنامه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با فساد اداری از شعارهای مهم انقلاب اسلامی بوده که اکنون لازم الاجرا نیز هست.

/خبرنگار : زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار