معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری شناسایی استعداد دانش آموزان است

شهرری(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری ،شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان را از اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانست.

کد مطلب: ۹۴۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:  هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری شناسایی استعداد دانش آموزان است

رحمت اله قاسمی‌پور در این رابطه اظهار داشت: برای بالندگی دانش آموزان همکاری والدین و اعضای خانواده دانش‌آموزان با اولیای مدارس و نیز همه ارگانها و نهادها الزامی و ضروری میباشد، چرا که تربیت نسل‌های آینده به شیوه‌های اصولی نیازمند عزمی همگانی است.

او در ادامه با اشاره به هدف از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری افزود: برگزاری مراسم‌های گوناگون در رشته‌های پررورشی اهداف مختلفی از جمله، پاسخگویی به بخشی از نیازهای ابعاد وجودی انسان در راستای تربیت انسان رو به تکامل را دنبال می کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: شناسایی و شکوفایی استعدادها، ایجاد انگیزه و حس رقابت سالم، ترویج فرهنگ و آئین ملی، سنتی و ایرانی در بین دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری است.

قاسمی عنوان کرد: در عین حال دانش آموزانی که در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت می کنند باید خودشان دانش آموزان شاد و با نشاط باشند تا بتوانند به ارتقای نشاط و شادابی در فضای آموزشی و پرورشی و همچنین در بین خانواده و اجتماع کمک کنند.

/ خبرنگار: نغمه مختاری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار