نهمین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش منطقه8 برگزار شد

تهران (پانا) - نهمین جلسه خیرین مدرسه سازآموزش و پرورش  منطقه8، با حضور زاهدی نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز،  مینو زمان، مدیرآموزش و پرورش منطقه و برادران معتمدیان، خیرین مدرسه مولود و اعضای مجمع خیرین منطقه در سالن شورای منطقه  تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۴۷۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
نهمین جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش منطقه8 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 8 شهر تهران، مینو زمان با تقدیر از زحمات اعضاء مجمع و حمایت‌های خیرین مدرسه ساز منطقه گفت: مدرسه‌سازی یعنی انسان‌سازی چرا که با آموزش رشد اجتماعی اتفاق می‌افتد. بی‌تردید کمک به کودکان جامعه تاثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت. در واقع خیرین مدرسه ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری دانش اموزان کمک می‌کنند تا آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود چه بسا می‌توان گفت کار نیک این افراد برای همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.
در ادامه معتمدیان خیر مدرسه مولود اذعان داشت: تا کسی وارد فعالیت‌های خیری نشود نمی‌تواند لذت آن را درک کندو هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست ،مدرسه سازی عبادتی بزرگ وفرهنگی است که سال ها اجر آن باقی خواهد ماند.

این جلسه همچنین پیرامون مذاکره با مالکین سرقفلی مغازه های مدرسه عترت در خصوص تخریب و بازسازی، گزارش از مراحل ساخت مدارس بهار و میثم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار