درّی: ارایه خدمات شایسته در گرو مشارکت آگاهانه ارکان جامعه با نهاد تعلیم و تربیت است
تهران (پانا) - در نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق ،دستورالعمل وزارتی نظارت بر پروژه مهر ۹۸ برای پویایی پروژه مهر و شناخت کاستی ها و لزوم هماهنگی بیشتر در واحدهای پشتیبانی کننده جریان آموزشی و تربیتی تبیین شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق برای بررسی فعالیت ها و ماموریت های معاونت آموزش متوسطه برگزارشد.
پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه شهرتهران و مسئول پروژه مهر ۹۸ ضمن تبیین مهم ترین وظایف و ماموریت های معاونان آموزش متوسطه در حوزه آموزش متوسطه، بر ضرورت تعریف دقیق مسئولیت ها وهمراهی و هماهنگی بیشترتمام واحدهای پشتیبان کننده جریان آموزشی و تربیتی تاکید کرد.
او ایجاد نظارت فرایندی بر اساس سیستم گزارش گیری مستمر و پایش فعالیت های مرتبط را در ایجاد اطمینان خاطر بیشتر در آمادگی برای بازگشایی به موقع و مطلوب مدارس موثر برشمرد.
درّی خواستار دقت نظر مناطق در تکمیل فرم خودارزیابی ویژه مدرسه، منطقه و بارگذاری گزارش های لازم در سامانه نظارت پروژه مهر براساس تاریخ های داده شده ۱۵ و ۳۰ مرداد و ۲۵ شهریور شد و تعیین درصد آمادگی مدارس در تاریخ های یاد شده را در انعکاس عملکرد مدارس و مناطق با توجه به ملاک های ارزیابی مشخص شده و تسهیل اجرای اقدامات و پیش بینی فعالیت های لازم و ایجاد نظارت فراگیر ضروری دانست.
معاون آموزش متوسطه شهر تهران بر تنظیم برنامه در راستای اهداف و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت و تشکیل کمیته کیفیت بخشی تاکید کرد. از دیگر مسائل مطرح شده در نشست معاونان آموزش متوسطه می توان به هدایت تحصیلی، توسعه متوازن، مدرسه محوری و ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد.
در ادامه نشست روسای اداره های معاونت آموزش متوسطه ماموریت های مهم را ارایه و تشریح کردند و معاونان مناطق با بیان موانع و مشکلات موجود در امور جاری و ارایه راهکار مناسب توسط همکاران اداره کل به تبادل نظر در زمینه اجرای فعالیت ها و ماموریت های محوله پرداختند.
ارسال دیدگاه