مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج :

غنی سازی اوقات فراغت و تقویت بنیه دینی از اهداف مهم طرح هجرت است

سنندج(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در بازدید از طرح هجرت اهداف این طرح را غنی کردن اوقات فراغت، تقویت بنیه دینی و پویا کردن فرهنگ کار عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
غنی سازی اوقات فراغت و تقویت بنیه دینی  از اهداف مهم طرح هجرت  است

محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج با حضور در دبیرستان دخترانه دوره دوم نسیبه از فرایند انجام طرح هجرت سه توسط دانش آموزان بازدید کرد.

کنعانی در این بازدید ضمن اشاره به اهداف این طرح اظهار داشت: هدف بسیار بلند و خوبی در دل این طرح است و یک اردوی سازندگی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده که چندین سال انجام می شود.

وی افزود: غنی کردن اوقات فراغت، تقویت بنیه دینی، پویا کردن فرهنگ کار و فرهنگ بسیجی در مدارس و استفاده کردن از تجربیات، مهارت ها و علاقه دانش آموزان در کنار استاد کار از دیگر اهداف طرح هجرت سه است.

وی اعلام نمود : این طرح با همکاری سازمان بسیج سپاه پاسداران، بسیج دانش آموزی و در نهایت آموزش و پرورش بوده است که هر ساله برای بهسازی و آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی انجام می شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه همچنین با اشاره به فعالیت‌هایی که در قالب طرح هجرت سه انجام می‌شود، اظهار داشت: تعمیر و تجهیزات مدارس، رفع نقص ساختمان ها و فضای سبز، بهسازی، نقاشی، رنگ آمیزی، طراحی، شعارنویسی و آماده ساختن فضای مدارس برای اول سال تحصیلی جدید از جمله فعالیت‌هایی است که در قالب این طرح اجرایی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار