سردار حسن حسن‌زاده: یقین داریم اهداف و چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان محقق خواهد شد

تهران(پانا)- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع فرماندهان واحد برادر مدارس استان تهران، گفت: آینده‌ انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۹۴۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سردار حسن حسن‌زاده: یقین داریم اهداف و چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان محقق خواهد شد

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران در گفتگو با خبرنگارپانا شهرستانهای استان تهران بیان کرد: جوانان، یکی از محورها برای چشم‌انداز و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

او در ادامه افزود: دانش‌آموزان و علی الخصوص قشر جوانان مهمترین و محوری ترین رده‌سنی هستند که در تمامی نقاط و مسندهای علمی، پژوهشی، کشاورزی، صنعتی و مسئولیت های اجرایی کلان کشور در آینده فعالیت خواهند کرد.

حسن زاده بااشاره به اینکه هر چه بیشتر برنامه‌های کیفی و محتوایی مناسب تری برای دانش‌آموزان داشته باشیم طبیعتا به پیدا کردن نقش آنان در گام دوم انقلاب کمک کرده‌ایم، اظهار کرد: در همین راستا سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران به دنبال برنامه‌های اثر گذار و همچنین با مشارکت خود دانش‌آموزان است.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران گفت: اردوی یاوران ولایت که همه ساله برگزار می‌شود، امسال هم در سپاه سیدالشهدا(ع) با یک اهتمام جدی و برنامه‌های متنوع و با حضور پر نشاط دانش‌آموزان برگزار شد.

حسن زاده با اظهار اینکه اردوی یاوران ولایت دختران با حضور بالغ بر ۳۵۰ نفر به پایان رسید، بیان کرد: این اردو با محوریت کار تشکیلاتی برگزار شده که دانش‌آموزان در آن تمرین مدیریت سن خود را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یاوران ولایت، یکی از فعالیت‌های اردویی و عملی است که در سازمان بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود، که باید تلاش شود دیگر برنامه‌ها نیز به همین منوال با محتوای غنی‌تر فعالیت خود را شروع کنند.

حسن‌زاده اذعان داشت: اگر دانش‌آموزان موقعیت خاص خودشان را به خوبی درک کنند و نقششان رادر گام دوم انقلاب اسلامی پیدا بکنند و برای آن برنامه ریزی داشته باشند، به خوبی می‌توانند در آینده ایفای نقش بکنند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار