برپایی نمایشگاه ایران نوشت در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی

تهران (پانا) - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد که در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی در هفتمین نمایشگاه نوشت ‌افزار ایرانی حضور پیدا می‌کند.

کد مطلب: ۹۴۴۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه ایران نوشت در راستای تحقق رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی

به گزارش روابط عمومی آموزش‌ و پرورش، در راستای تحقق شعار سال رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی حضور خواهد داشت و 250 عنوان نوشت‌افزار در این نمایشگاه ارائه می‌دهد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوشت‌افزارهای ایرانی از قبیل دفتر در اندازه‌ ، طرح‌، ابعاد، اندازه و انواع مختلف، همچنین لوازم نوشت‌افزار شامل مداد رنگی، مداد قرمز و مشکی، مدادپاک‌کن، مدادتراش، خط‌کش، جامدادی و کیف در طرح‌، رنگ‌، سایز و بسته‌بندی‌های متفاوت، برای استفاده دانش آموزان ارائه می‌کند.

نمایشگاه ایران نوشت از روز دوشنبه ۱۴ مرداد با حضور تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی آغازشده است و تا 25 مردادماه ادامه دارد.

این نمایشگاه که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا شده است و هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار