استخر شنای دهلران دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد

ایلام (پانا) - مدیر کل ورزش و امور جوانان استان ایلام روز گذشته در نشست پیگیری روند اجرایی استخر شنای دهلران گفت: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز استخر شنای دهلران دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد .

کد مطلب: ۹۴۴۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
استخر شنای دهلران دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد

حیدرزاده با اشاره به مشکلات تاسیساتی استخر شنای دهلران و اقدام برای بازسازی کامل این مجموعه تاکید کرد: کار ساخت استخری استاندارد با همه امکانات مورد نیاز شامل تعویض کلیه لوله ها ، کاسه، اتاق های جانبی، رختکن، سرویس بهداشتی ، سونا و جکوزی برای آن در حال اقدام است.
وی یادآور شد: تاکنون بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای این استخر دهلران هزینه شده و تکمیل آن نیازمند ۱۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر است .
وی با اشاره در خصوص در دست ساخت بودن پنج زمین چمن مصنوعی در شهرستان دهلران گفت: ۳۵ میلیارد ریال در مجموع برای تکمیل این زمین ها هزینه می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام به مکان یابی اولیه زمین فوتبال شماره ۲ دهلران هم اشاره کرد و افزود: ۳۵ هزار متر مربع زمین برای این استادیوم در نظر گرفته شده و کلنگ زنی آن در دستور کار است.
حیدرزاده از پیشرفت ۲۵ درصدی استخر شهر موسیان خبر داد و گفت: قرارداد این طرح ۴۸ میلیارد ریال است و امسال از محل اعتبار ملی ۱۳ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافت.
فرماندار دهلران نیز در ادامه این نشست گفت: امسال از محل اعتبارات شهرستانی هفت میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر دهلران پیش بینی شده است.
مجید عسگری یادآور شد: نیاز است سرعت عملیات اجرایی کار تسریع شود تا هر چه زودتر عملیات اجرایی استخر دهلران به اتمام و مردم از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار