با حضورمدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین

قزوین (پانا) - آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید سازمان دانش آموزی استان قزوین با حضور خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد و طی آن جبار حسنعلی پور به عنوان رئیس جدید این سازمان معارفه و از خدمات حجت الاسلام خطیب امامقلی قدردانی شد.

کد مطلب: ۹۴۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: بنده این توفیق را داشتم که در خدمت شما دوستان باشم و لطف خدا نصیب حال ما شد که بتوانیم در عرصه مهم تعلیم و تربیت در کنار شما فعالیت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین از خدمات امامقلی قدردانی و تشکر کرد و گفت:سازمان دانش آموزی در طی این مدت از لحاظ فرهنگی، پرورشی و همچنین در اردوهایی که برگزار شد توانسته است رتبه‌های خوبی را کسب کند و امیدواریم در ادامه هم همین فعالیت‌ها قوت بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سازمان دانش‌آموزی یکی ار بازوان قوی اداره کل آموزش وپرورش است که باید در عرصه پرورشی تمام تلاش خود را بکند تا در این امر سربلند باشد.

رحمانی در خصوص رئیس جدید سازمان دانش‌آموزی گفت:بنده آقای حسنعلی پور را از سال 76-77 می‌شناسم؛ مردی کاملا اخلاقی است و امیدوارم در این مسئولیت جدید سرافراز باشد.

همچنین خیرالله رحمانی در خصوص ارتباط سازمان دانش‌آموزی با اداره کل آموزش و پرورش افزود: سازمان دانش‌آموزی باید ارتباط خود را با بالادستان و زیردستان قوی کند تا بتواند در همه عرصه‌ها موفق باشد.

رحمانی در آخر گفت: سازمان دانش‌آموزی یک ارگان بسیار موفق است و امیدوارم از این به بعد نیز موفق‌تر عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار