مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی : پاسداشت حریم بصیرت رسالت اصلی هسته ی گزینش استان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پاسداشت حریم بصیرت رسالت اصلی هسته ی گزینش در آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۹۴۳۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی : پاسداشت حریم بصیرت رسالت اصلی هسته ی گزینش استان خراسان جنوبی

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود:صبح امروز در جمع گزینشگران آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نقش نیروی انسانی کارآمد و بصیر در آموزش و پرورش غیرقابل انکار است و کسانی که در سمت های کارگزاری نظام تعلیم و تربیت قرار می گیرند باید از شایستگی فکری و ایدئولوژیک برخوردار باشند.

او، از هسته های گزینش به عنوان عمود و ستون تضمین سلامت اداری یاد کرد و ادامه داد: دست یابی به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و دستاوردهای سند تحول بنیادین، در سایه توجه به شاخص های ارزشی نظام و به واسطه نیروی انسانی متعهد، متخصص و کاردان محقق می شود که این مهم با هسته ی گزینش گره خورده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ایمان، خدمت بی منت، ولایت پذیری،پشتکار، قناعت و دلسوزی را شش ویژگی بارز فرهنگیان استان دانست و تصریح کرد: گزینش مولود مبارک انقلاب اسلامی ایران است که از بسیاری انحرافات و رخنه بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بدنه آموزش و پرورش جلوگیری کرده و امروز نیز باید ارتقای ساختار گزینش به عنوان اولویت مهم تعریف شود.

واقعی، با بیان این که آثار مثبت گزینش در نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی در راستای انتخاب نیروی انسانی متعهد و کار آمد به خوبی نمایان است، افزود: رعایت اصل بی طرفی در انجام مراحل گزینش، تقوا و اجرای قانون توسط گزینشگران زمینه ساز ایجاد محیط سرشار از امید و نشاط برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار