درخواست کمک برای هنرمند ایرانی که به همراه خانواده‌اش در زندان‌های هند گرفتار شده است

تهران (پانا) - غلام رضا میرزازاده می‌گوید، یکی از هنرمندان مطرح و بنام تبریزی که به همراه همسرش، گرفتار زندان‌های هند شده و به همراه خانواده اش در وضعیت نامناسب بهداشتی قرار دارند و جانشان در خطر است.

کد مطلب: ۹۴۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
درخواست کمک برای هنرمند ایرانی که به همراه خانواده‌اش  در زندان‌های هند گرفتار شده است

غلامرضا میرزازاده از هنرمندان و فعالین مطرح موسیقی تبریز و از دوستان وحید گل بوستانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره وحید گل بوستانی و همسر و فرزندش که زندانی شده‌اند گفت: این هنرمند برای مردم تبریز و آذربایجان، به ویژه در محافل موسیقی، نام آشناست. مخاطبان موسیقی او را با سازهای کوبه‌ای کنسرت‌های مختلف می‌شناسند. با این حال این آشنایی دور و دراز نتوانسته رسانه‌ها و عموم هنردوستان را متوجه گرفتاری عجیبی کند که از اسفند ۹۶، دامن‌گیر گل‌بوستانی، همسرش «عرفانه صدیق‌پور» و فرزند کوچک‌شان شده‌است.
وی ادامه داد: زمانی که وحید گل بوستانی با همسرش ازدواج کرد هر دو درگیر بیماری ام اس شده بودند و برای درمان هیچ چاره‌ای جز اینکه از ایران بروند نداشتند، زیرا هزینه‌های درمان آنقدر گران شده بود که فقط برای خرید یک آمپول چند میلیون هزینه می‌کردند.
میرزازاده در ادامه درباره نحوه سفر وحید گل بوستانی به هندوستان توضیح داد: این زوج بی‌حاشیه که جهت درمان بیماری صعب‌العلاج خود قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، گرفتار باندهای قاچاق انسان شده و از زندان های هندوستان سر درآورده‌اند.
وی درباره بارداری همسر وحید گل بوستانی گفت: نکته قابل توجه و تاسف‌بار اینکه، همسر باردار این هنرمند، در زندان با کمترین امکانات و در محیط بهداشتی نامطلوب فارغ شده و مادر و نوزاد در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برند. خانواده همسر وی به این امید که شاید بتوانند از طریق دولت ایران کاری از پیش برند، سکوت اختیار کردند اما دولت ایران هیچ کمکی به این هنرمند و همسرش نکرد.


میرزازاده همچنین با اشاره به اینکه از طرف مسئولین ایران هیچ کمکی به آن‌ها نشده گفت: دادگاه در حکم خود جرم آن‌ها را مهاجرت غیر قانونی و جعل پاسپورت اعلام کرده است و هیچ جرم سیاسی ندارند. از تمام مسئولین و هنرمندان و سلبریتی‌های مملکت درخواست کمک داریم. از همۀ هنرمندان عرصۀ موسیقی و سینما انتظار داریم که به کمک این هنرمند اخلاق مدار موسیقی کشورمان بشتابند. وضعیت جسمی وحید گل بوستانی و عرفانه صدیق پور وخیم تر شده به طوری که وحید قادر به راه رفتن نیست و عرفانه هم توان بغل کردن نوزاد خود، خم شدن، راه رفتن و انجام امورات شخصی اش را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار