شورای دانش آموزی جلوگاه فعالیت های نو و خلاقانه است

یزد (پانا) - رئیس شورای دانش‌آموزی دبیرستان شهید صدوقی ناحیه 2 یزد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا گفت : شورای دانش‌آموزی جلوگاه فعالیت های نو و خلاقانه است .

کد مطلب: ۹۴۲۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی جلوگاه فعالیت های نو و خلاقانه است

"محمدرضا نمازی" که به عنوان یکی از اعضای برتر شورای دانش‌آموزی استان درهمایش شوراهای برتردانش‌آموزی در اردوگاه شهید صدوقی (ره) سانیج حضور داشت از شورای دانش‌آموزی به عنوان عرصه تمرین دموکراسی یاد کرد و گفت: شورای دانش‌آموزی زمینه رشد و بالندگی دانش‌آموزان را فراهم می سازد.

"نمازی" ارائه فعالیت و ایده های نو و خلاقانه دانش‌آموزان و فراهم آوردن زمینه تحقق این ایده ها با همراهی مسئولان مدرسه را مهمترین دستاورد شوراهای دانش‌آموزی دانست و گفت: شورای مدرسه شهید صدوقی با برپائی کرسی های آزاد اندیشی و تریبون های آزاد برای جمع بندی این ایده ها استفاده کرده است.

ایشان زمینه سازی برای جذب حداکثری دانش‌آموزان در کارگروههای شورای دانش‌آموزی را از دیگر فعالیت شورای مدرسه خود نام برد و گفت: تمام سعی ما بهره مندی از مشارکت همه جانبه دانش‌آموزان است که این مهم با تشکیل کارگروه ها عملی شده است.

وی با انتقاد ازنحوه ارزیابی و انتخاب شوراهای دانش‌آموزی استان گفت: ارزیابی زمینه سازرشد، ترقی و اصلاح نواقص است ولی روند این انتخاب نباید به دلسردی دانش‌آموزان منجر شود.

همایش شوراهای برتر دانش‌آموزی استان از 5 مرداد در اردوگاه شهید صدوقی (ره) سانیج آغاز و تاپایان هفته ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار