برگزاری کمیته برنامه ریزی درفرمانداری شیروان

شیروان(پانا)- کمیته برنامه ریزی فرمانداری شیروان با حضور حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی و مسئولین ادارات و نهادها در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۲۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته برنامه ریزی درفرمانداری شیروان

فرماندار شهرستان شیروان در این جلسه گفت: به واسطه تحریم و بدعهدی هایی که کشورهای اروپایی در برجام داشتند شرایط بودجه کشور خصوصا عمرانی و تملک دارایی، شرایط مناسبی نیست و امروز در بحث تامین اعتبار در حوزه عمرانی دچار مشکل هستیم و رویکرد کشور تامین نیازهای جاری و حقوق و دستمزد و اولویت بندی ضروریت های اجرایی است.

امین رضا مرآتی افزود: در وضعیت بحران و وجود مشکلات، باید یک نگاه کلان به شهرستان داشته باشیم و با در نظر گرفتن وضعیت فعلی، برنامه ها را باید به گونه ای تدبیر کنید که نیاز های اساسی خود را در اولویت الف بگذارید.

وی با بیان تقدیر و تشکر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در استقبال از سفر ریاست محترم جمهوری به این شهرستان اظهار داشت: مردم به معنای واقعی میهمان نوازی کرده و میزبانی خوبی را ارائه نموده و اصالت فرهنگی خود را نشان دادند و در حقیقت سرمایه های اجتماعی ما را به کل کشور معرفی کردند و این میهمان نوازی با همکاری بین بخشی بسیار خوب مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان ادارات، با تلاش شبانه روزی برای حمایت از میزبانی مردم اتفاق افتاد.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه شهرستان شیروان ظرفیت های بالقوه و بالفعل خوبی دارد گفت: از شهرستان شیروان تصویر خوبی در حوزه های عمل و اجرایی نشان داده ایم که بخش عمده اش را مدیون شما هستیم.

وی افزود: در سفر ریاست محترم جمهوری 800 میلیارد تومان اعتبار جهت مباحث توسعه استان در سال 98 و 99 تخصیص پیدا خواهد کرد و همچنین 21 هزار میلیارد تومان نیز تفاهم نامه پرداخت تسهیلات منعقد شد که فرصت بسیار ارزشمندی برای سرمایه گذاری در استان است و مدیران و رؤسای دستگاه ها باید با مطالبه گری از مدیران کل خود به جد پیگیر جذب اعتبارات شهرستانی باشند.

مرآتی در پایان از برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان های سراسر کشور در 25 مرداد ماه سال جاری در استان خراسان شمالی خبر داد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار