برگزاری جلسه نقد و بررسی مجلات پیونددر آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - جلسه نقد و بررسی مجلات پیوند با حضور کارشناس مسئول دفترانجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و دبیر تحریریه مجلات پیوند و رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه نقد و بررسی مجلات پیونددر آموزش و پرورش اسلامشهر

در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: انجمن اولیاء و مربیان یکی از ارکان اداره مدرسه می باشد و مدرسه سلامت و پیشرو مدرسه ای میباشدکه از تمامی امکانات برای رسیدن به اهداف استفاده کند که یکی از ظرفیت‌های موجود انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه است.

او در ادامه افزود:پالایش و بازیابی نیاز هر سیستمی است و در تعلیم و تربیت این پالایش به مراتب ضروری ترخواهد بود و باید از ظرفیت مجلات رشد جهت تقویت سیستم تعلیم و تربیت استفاده نماییم.

سپس روح اله مسعودی پور رئیس گروه بررسی تولید محتوا اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هدف از برگزاری این جلسه را دانش افزایی،ایجاد ارتباط بین همکاران و مسئولین پژوهش،ترویج فرهنگ مطالعه،مشارکت و نقدپذیری عنوان کرد.

خیری کارشناس مسئول دفترانجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش وپرورش و دبیر تحریریه مجلات پیوندنیزدرسخنانی تصریح کرد:ما تاکنون288کتاب و 466جلد مجله را به چاپ رساندیم و درصدد هستیم به کیفی سازی مطالب در این مجلات بپردازیم.

/خبرنگار:محیا فرهمندنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار