مجتمع راهیان کوثر برگزار کرد :

تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت مدارس راهیان کوثر

سنندج(پانا)-طی مراسمی باحضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از فعالان عرصه ی تعلیم و تربیت مدارس راهیان کوثر تجلیل بعمل آمد .

کد مطلب: ۹۴۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان عرصه تعلیم و تربیت مدارس راهیان کوثر

در مراسمی باحضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از فعالان عرصه تعلیم و تربیت مدارس راهیان کوثر تجلیل بعمل آمد .

دراین مراسم حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، موفقیت های مدارس راهیان کوثر را بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: تاسیس این مدارس در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر بیانگر توجه مسئولین کشور به دانش آموزان محروم جامعه است.

حسینی ضمن بیان اینکه حمایت خانواده ها از مدارس راهیان کوثر در پیشرفت این مدارس مفید بوده است گفت: هدف غایی نظام آموزشی ما رسیدن به حیات طیبه است و دانش آموزی که به خودباوری رسیده باشد می تواند به قله های رفیع پیشرفت و ترقی دست یابد.

در ادامه مراسم سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به ارزش تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و گفت: پیشرفت و توسعه ی هر کشوری به نیروی انسانی آن وابسته است واگر نیروی انسانی جامعه فعال باشد آن جامعه در همه ی سطوح توسعه خواهد یافت .

در ابتدای مراسم بختیاری مدیر موسسه راهیان کوثر با اشاره به پیشرفت مدارس این موسسه، از همکاری و همدلی فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج قدردانی بعمل آورد و گفت : پیشرفت هرجامعه مدیون و مرهون خودباوری دانش آموزان آن کشور است .

در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از معلمان و دانش آموزان برتر مدارس راهیان کوثر تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار