هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هزینه ۱۰۴ میلیارد تومانی برای بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خودرو

علیرضا مظفری با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان میادین میوه و تره‌بار، ساماندهی مشاغل شهری است، گفت: ساماندهی اصناف مختلف یکی از بخش‌های این مساله است؛ صنوف وابسته به خودرو در سطح شهر پراکندگی زیادی دارد و مزاحمت هم برای صاحبان صنف و عموم مردم دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی فضایی ۳۳ هکتاری برای احداث شهرک خودرویی با مشارکت بخش خصوصی، تصریح کرد: این قرارداد در دوره چهارم شورای اسلامی شهر به تصویب رسید و آغاز شد، ۶۷ درصد سهم آورده شریک و ۳۳ درصد سهم شهرداری در این پروژه است.

مظفری با تاکید بر اینکه در فاز نخست این پروژه ۱۸۸ واحد در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: ۱۰۰ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری است و به زودی احداث آن نیز تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در پروژه شهرک خودرویی قم بالغ بر ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: این مجموعه شامل هزار و ۵۰۰ واحد صنفی است که به مرور به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: با استقبالی که کسبه نشان‌ داده‌اند امیدواریم مردم هم استقبال داشته باشند و بخشی از ترافیک و مشکلات شهری ناشی از صنوف مزاحم را کم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار