معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در جمع عوامل اجرایی مسابقات کشوری قرآن:

بی صبرانه منتظر ورود و رقابت دانش آموزان نخبه قرآنی استان های سراسر کشور در زنجان هستیم

زنجان (پانا) - جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و قائم مقام ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره بخش پژوهشی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان های سراسر کشور در زنجان در آخرین جلسه هماهنگی با عوامل اجرایی مسابقات گفت، بی صبرانه منتظر ورود و رقابت دانش آموزان نخبه قرآنی استان های سراسر کشور در زنجان هستیم.

کد مطلب: ۹۲۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بی صبرانه منتظر ورود و رقابت دانش آموزان نخبه قرآنی استان های سراسر کشور در زنجان هستیم

آخرین جلسه هماهنگی عوامل اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و قرآن در بخش پژوهشی عصر امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و تربیتی سهروردی شهر زنجان و با حضور میهمانان وزارتی و سایر مسئولین و مدعوین برگزار شد.

جعفر گنج خانلو در این جلسه ابراز داشت: بخش آوایی این دوره از مسابقات در استان خراسان رضوی برگزار شد و بخش پژوهشی نیز در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت 492 دانش آموز پسر در دور اول مسابقات در زنجان گفت: در دور دوم نیز 492 دانش آموز دختر برای رقابت در زنجان حضور خواهند داشت.

قائم مقام ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره بخش پژوهشی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان های سراسر کشور در زنجان تصریح کرد: در هر دوره با احتساب میهمانان وزارتی و سایر عوامل اجرایی میزبان 700 نفر خواهیم بود و در مجموع زنجان در این دوره از مسابقات از 22 لغایت پایان تیر ماه سال جاری شاهد حضور یک هزار و 400 نفر خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان متذکر شد: باید از نظر پشتیبانی و تدارکات و همچنین از بعد اخلاقی و ارتباطات انسانی مسابقات را به بهترین نحو اجرا نماییم.

این مقام مسئول با اشاره به تجربه عوامل اجرایی در برگزاری مسابقات مختلف کشوری گفت: میزبانی از نخبگان قرآنی کشور افتخار بسیار بزرگی است و ما سعی داریم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

جعفر گنج خانلو در ادامه اظهار داشت: مسئولین و اعضای تمامی کمیته ها از فردا و با شروع رسمی مسابقات باید در محل برگزاری مسابقات یعنی دانشگاه زنجان حاضر باشند.

قائم مقام ستاد اجرایی سی و هفتمین دوره بخش پژوهشی مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان استان های سراسر کشور در زنجان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت تدبیر و امید در ترویج فرهنگ قرآنی قدم های ارزنده ای برداشته است و این دوره از مسابقات از نمونه های بارز آن می باشد.

گنج خانلو در خاتمه اظهار داشت: بی صبرانه منتظر ورود و رقابت دانش آموزان نخبه قرآنی استان های سراسر کشور در زنجان هستیم.

گفتنی است، 10 کمیته اجرایی مسئولیت برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت را در بخش پژوهشی در استان زنجان بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار