نشست هم اندیشی روسای سازمان های دانش آموزی شهرستان ها و مناطق برگزارشد

بیرجند(پانا) ـ نشست هم اندیشی روسای سازمان های دانش آموزی شهرستان های استان خراسان جنوبی صبح امروز با حضور بااطمینان مدیرسازمان دانش آموزی استان در محل سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی  روسای سازمان های دانش آموزی  شهرستان ها و مناطق برگزارشد

محمد رضابااطمینان مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در حاشیه ی گردهمایی روسای ادارات دانش آموزی شهرستان ها که در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد، درگفتگوباخبرنگار پانا اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه فعالیت های سازمان دانش آموزی به مربیان و نیروهای علاقه مند نیازمندیم و باید افراد مستعد را جذب کنیم.

بااطمینان در ادامه افزود: مهمترین هدف سازمان دانش آموزی افزایش سرمایه اجتماعی و تربیت نسل پویا و مسئولیت پذیر است ، آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان می تواند نسل آینده را آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ تر کند.

او اضافه کرد: چنانچه قابلیت ها و پتانسیل های این سازمان که نشات گرفته از قابلیت های عظیم و گسترده در دستگاه آموزش و پرورش است، خوب شناخته و به کار گرفته شود، قطعاً آثار مثبت و ارزنده ای را در حوزه تربیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دانش آموزان دربرخواهد داشت.

بااطمینان با اشاره به اینکه ظرفیت دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های اجتماعی باید تقویت شود، گفت: دانش آموزان باید با سبک زندگی فردی و اجتماعی آشنا شده و آنها را در فعالیتهای عملی تجربه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : در سامانه ثبت نام اعضاء و مربیان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی بیش از24000 عضو ثبت شده است وامید واریم بتوانیم ازاین توانمندی که با همکاری مربیان شکل گرفته بهترین استفاده را ببریم .

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در ادامه افزود : ساماندهی و نظارت برتهیه لباس فرم دانش آموزی ونظارت برسرویس های مدارس ازبرنامه های مهمی است که برعهده ی سازمان دانش آموزی گذاشته شده است.

بااطمینان افزود: خراسان جنوبی ، ظرفیت بالایی برای فعالیت های تشکیلاتی دارد وباید این فعالیتها به عنوان الگو و تبادل تجربه به سایر مناطق هم نشر پیدا کند.

اوادامه داد: اردوهای آموزشی انتخابی استانی برای انتخاب دانش آموزان جهت اعزام به اردهای ملی برگزارخواهدشد.

در این نشست روسای ادارت دانش آموزی ضمن تقدیر و تشکر از جهش خوب سازمان در بهبود فعالیت ها و عملکردها، نقطه نظراتی را درخصوص ارتقاء سطح فعالیت ها ارائه نمودند که در برنامه های جاری سازمان مدنظر قرار خواهد گرفت.

خبرنگار افتخاری پانا: نوید قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار