همزمان با دهه کرامت؛

میزبانی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بیرجند از خدام حرم رضوی

توزیع ۲۱۴ سری جهیزیه بین نوعروسان استان

بیرجند (پانا) ـ همزمان با ایام دهه کرامت مؤسسه بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌های بیرجند میزبان سفیران امام هشتم(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید بود.

کد مطلب: ۹۲۸۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بیرجند از خدام حرم رضوی

خدام حرم رضوی با همراه داشتن پرچم سبز گنبد حرم امام رضا(ع) فضای این مؤسسه را امام رضایی کردند و مددجویان و کارکنان موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برای تبرک جویی از پرچم بوسه‌ای زدند. ‌


یکی از خادمان با شعرخوانی و مداحی دل‌ها را به سمت حرم امام رضا(ع) هدایت کرد و در پایان نیز بسته‌های متبرک رضوی بین کارکنان و مددجویان این موسسه خیریه اهدا شد.


حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز کارهای خیریه را خداپسند دانست و گفت: باز کردن گره‌ای از کار مردم بسیار ارزشمند است و باید خدمات شایسته و در شأن مردم ارائه شود.


وحیده برزگر مدیر امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان ‌جنوبی نیز بیان کرد: مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های بیرجند با هدف محرومیت‌زدایی، خدمات درمانی، تامین بسته‌های غذایی محرومان، جهیزیه و پرداخت هزینه کمک تحصیلی به افراد واجدالشرایط‌ ایجاد شده است.


مدیر امور شعب مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌های خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه نخستین شعبه مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در بیرجند سال 89 احداث شد، گفت: این سازمان به عنوان یک سازمان مردم نهاد ملی بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد و در حال حاضر نیز ۱۴ شعبه در خراسان جنوبی با بهره‌گیری از عنایات امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برخوردار شده‌اند و تحت حمایت خیران و زیرنظر مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها قرار گرفته‌اند.


برزگر تصریح کرد: این مؤسسه خیریه خانوارهای کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتی، درمانی، آموزشی و معیشتی قرار داده است.


او ابراز کرد: به مناسبت ایام دهه کرامت تعداد 214 سری جهیزیه در خراسان‌ جنوبی به ارزش هر کدام 5 میلیون تومان توزیع می‌شود؛ این اقلام شامل گاز، بخاری، فرش، پنکه، پتو، تفلون و جاروبرقی است که از طرف مدیریت منطقه چهار شرق کشور بین 214 نوعروس تحت حمایت آبشارعاطفه‌های استان همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) توزیع خواهد شد.


گفتنی است؛ در ادامه نیز خادمان حرم ملکوتی امام رضا(ع) با حضور در مرکز عقیق(کودکان بدسرپرست و کم توان ذهنی) با آن‌ها دیدار و این مکان را به عطر رضوی معطر کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار