مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست مشترک شورای معاونین وروسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان :

حل تعارض در سازمان از مهارتهای اصلی مدیران امروز است

زنجان (پانا) - نشست مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان با شورای معاونین وروسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۸۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حل تعارض در سازمان از مهارتهای اصلی مدیران امروز است

رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) بیان کرد: حدیث سلسله الذهب امام رضا (ع) نشانگر آن است که توحید منهای امامت معنا ندارد و جایگاه والای امامان را در کنار حدیث ثقلین دوباره یاد آور کرده است.

رفیعی با بیان این که یکی از مهم ترین مهارت های مدیران در جهان امروز حل تعارض در سازمان است زیرا مدیران هر روز بیش از ۲۵ درصد فعالیت خود را در محیط متعارض میگذرانند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تاکید بر حل مشکلات مناطق با محوریت تکریم معلمان بیان کرد:مهم ترین افراد در سازمان معلمان هستند و در این حوزه وظیفه شما مدیران بسیار سنگین است.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به استفاده از زنان در پست های مدیریتی گفت:نباید نگاه جنسیتی در مجموعه آموزش و پرورش وجود داشته باشد و به روسای مناطق نیز تاکید می شود تا از همکاران خانم در پست های مهم اداری استفاده شود تا از ظرفیت و توانایی های آنان نیز استفاده نماییم و امیدواریم با یک کار ویژه بتوانیم نقص در این حوزه را ترمیم نماییم.

وی با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی تصریح کرد :استعداد ،علاقه ،امکانات منطقه و سیاست های حاکمیتی به هدایت تحصیلی جهت می دهند و استان زنجان که به عنوان قطب ریاضی کشورشناخته می شود باید نسبت به ترغیب و توجیه دانش آموزان و اولیا به رشته ریاضی اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی در ادامه افزود:مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز از 22 تیر ماه به میزبانی استان زنجان برگزار خواهد شد و اظهار امیدواری نمود که با یک همگرایی و همکاری مناسب بتوانیم به نحو احسن و مطلوبی آن را برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار