اختتامیه حضور دانش آموزان مناطق سیل زده در اردوگاه های رامسر برگزار شد

تهران (پانا)- سی و سومین دوره از اردوهای متمرکز دانش آموزی رامسر برای تابستان 98 به همت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و با مشارکت سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه حضور دانش آموزان مناطق سیل زده در اردوگاه های رامسر برگزار شد

برگزاری این اردوها هشتم تیرماه دانش آموزان منطقه سیل زده استان لرستان وارد اردوگاه رامسر شدند و بعد از خروج آنها دانش آموزان استان خوزستان از تاریخ12 تیرماه در اردوگاه پذیرش شدند.
برنامه های اردو شامل کلاس های مهارتی، ورزشی، ییلاق و قایق سواری و تله کابین بود.
در این اردوها مسئولین آموزش و پرورش شهر تهران نیز در هر دوره حضور فعال داشتند وراجع به نحوه برگزاری اردوها با دانش آموزان به گپ و گفت پرداختند. همزمان با حضور دانش آموزان دوره اول در اردوگاه رامسر؛ مجتبی ولی‌پوری، رئیس ادارۀ فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهر تهران و حاجی زاده، مشاور معاون پرورشی و فرهنگی شهرتهران حضور داشتند. همچنین در دوره دوم و همزمان با حضور دانش آموزان استان لرستان، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران حضور داشتند و همزمان با اختتامیه دوره سوم که دانش آموزان خوزستانی حضور داشتند کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران همراه با عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران و مجتبی ولی پوری و حاجی زاده حضور داشتند.
در این دوره از اردوهای متمرکز دانش آموزی تعداد 25 نفر مربی از منطقه 16 تهران به عنوان عوامل اجرایی همراهی و کمک کردند.
در پایان مراسم اختتامیه ازتمامی مربیان همراه دانش آموزان استان خوزستان و عوامل اجرایی اردو و همچنین دانش آموزان منتخب اردو تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار