برپائی جشنواره خانواده ایرانی در شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - همزمان با ایام دهه کرامت ، جشنواره خانواده ایرانی با برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی در بوستان ملت شهر ملارد برگزار میگردد .

کد مطلب: ۹۲۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برپائی جشنواره  خانواده ایرانی در شهرستان ملارد

در این جشنواره که چهارمین سال متوالی خود را با مشارکت و همکاری همه نهادهای فرهنگی این شهرستان تجربه میکند، برنامه‌های شاد و مفرح برای همه اعضای خانواده درنظر گرفته شده که حضور خادمین حرم مطهر امام رضا (ع) بهمراه پرچم متبرک به ضریح مقدس آن امام بزرگوار و اجتماع سراسری حجاب و عفاف از برنامه های محوری آن می باشد.

جنگ‌های شادی، مسابقات فرهنگی ،هنری و ورزشی، غرفه‌های سلامت و تندرستی، ایستگاههای آموزشی، تریبون آزاد و برنامه‌های تفریحی و سرگرمی از عمده بخش هایی میباشد که برای این جشنواره سه روزه تدارک دیده شده است .

یزدان یار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره خانواده ایرانی در شهرستان ملارد با اشاره به اولویت قرار گرفتن فعالیت های فرهنگی پس از توجه به شعار سال ( رونق تولید) از سوی فرماندار شهرستان، برخورداری از برنامه‌های منسجم و هماهنگی و همکاری همه نهادهای متولی برای رسیدن به نتایج و اهداف را یادآور شد.

او تصریح کرد: در کنار موضوعاتی از جمله خانواده و حجاب و عفاف نباید به سادگی رد شد و برهمین اساس در سطح شهرستان ملارد برای همه مناسبت‌های اجتماعی و فرهنگی طول سال ، برنامه و اقدام لازم درنظر گرفته شده است .

او جذب مخاطبین جدید، ارائه مشاوره های تخصصی، کارآفرینی و آموزش همگانی را از نکاتی برشمرد که لازم است در اجرای برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد .

یزدان یار خاطر نشان کرد: هفده دستگاه متولی حوزه فرهنگ شهرستان باید در این گونه برنامه‌ها سهیم بوده و این مهم در تحلیل کم و کیف حضور و مشارکت آنها و همچنین ارزیابی عملکرد لحاظ خواهد شد .

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار