بررسی مشکلات مردم در زمینه مخابرات و تلفن شهر گله‌دار از سوی مسوولان شورا

گله دار (پانا)- رییس شورای اسلامی شهر گله‌دار در سفر به مرکز استان و دیدار با معاونت شبکه مخابرات فارس ضمن بیان مشکلات، خواستار پیگیری و تسریع در روند مشکلات مردم در حوزه مخابرات شد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات مردم در زمینه مخابرات و تلفن شهر گله‌دار از سوی مسوولان شورا

مرتضی چراغ چشم در این دیدار با اشاره به اینکه ، این شهر پرجمعیت ترین شهر شهرستان مُهر و دارای بیشترین اشتراک تلفن در سطح شهرستان است افزود: با همه تلاش‌های صورت گرفته، هنوز نقاطی از شهر دارای شبکه مخابرات نمی باشد و مشکلات در این چندسال هنوز به قوت خود پابرجاست.

این مقام مسئول با اشاره به محله فرهنگیان، مسکن مهر و قسمتی از اسلام آباد و دیگر محله‌ها که مشکل خطوط تلفن دارند خواستار ورود معاونت شبکه مخابرات استان برای بررسی و دستور مقتضی در این مقوله شد.

همتی معاون شبکه مخابرات استان فارس نیز در این دیدار و پس از شنیدن مشکلات، قول مساعد برای بازدید و بازرسی و نقاط مورد تا هفته آینده توسط کارشناس این نهاد از مخابرات گله‌دار داد و افزود: طبق گزارش اولیه، برنامه‌ریزی برای توسعه شبکه و بهبود روند در کمترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد .

مشکلات مردم شهر گله‌دار در زمینه مخابرات در این چند سال اخیر، همواره یکی از موضوعات اصلی پیگیری شوراهای دوره چهارم و پنجم بوده است و امید است که این دوره این مشکلات مرتفع شود.

خبرنگار: صبا اسدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار