مدیر آموزش و پرورش جواد آباد : خیرین مدرسه سازبازوان آموزش و پرورش هستند

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش جوادآباد گفت: با توجه به محدودیت های منابع مالی که در حال حاضر در تمام حوزه ها داریم کمک خیرین مدرسه ساز انصافا بسیار چشمگیر است.

کد مطلب: ۹۲۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش جواد آباد :  خیرین مدرسه سازبازوان آموزش و پرورش هستند

عباس کیوانلو مدیر آموزش و پرورش جوادآباد بیان کرد: در منطقه جواد آباد در سه سال اخیر ده پروژه مدرسه سازی داشتیم این که از بین ده پروژه 9 پروژه توسط خیرین ساخته شده و این نشان می دهد که وجود این عزیزان می تواند کمک بزرگی به آموزش و پرورش باشد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش محور همه توسعه‌ها است، توسعه انسانی،اجتماعی و فرهنگی و امیدواریم این خیرین روز به روز بر تعدادشان افزوده شود.

مدیر آموزش و پرورش جوادآباد گفت: بر خود لازم میدانم یادی کنم از مرحوم دکتر حافظی، این مرد بزرگ و رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکل کشور که اخیرا به رحمت خدا رفتند و روحشان شاد و امیدوارم راهشان ادامه داشته باشد وما دست همه خیرین را می بوسیم و ارادت داریم که به آموزش و پرورش کمک می کنند.

عباس کیوانلو اذعان کرد: مهمترین منبعی که امروز در دنیا روی آن سرمایه گذاری می کنند نیروی انسانی است و آموزش و پرورش سازنده نیروی انسانی است و وقتی خیری در منطقه می آید و مدرسه‌ای را با تمام تجهیزات کامل یعنی زیر ساخت میسازد ،یک گام بلندی را برای این امر مهم بر می دارد و باعث می شود که توسعه نیروی انسانی در آن شهرستان و بخش ارتقاء پیدا کند.

/ خبرنگار : شایان میدانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار