خداحافظی پرچمدار فوتبال استان سمنان در کشور

سمنان (پانا) - «سیدحسین زرگر»، داور باتجربه و قدیمی کشور پس از سال‌ها قضاوت در لیگ فوتبال برتر از دنیای داوری خداحافظی کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
خداحافظی پرچمدار فوتبال استان سمنان در کشور

«سیدحسین زرگر»، داور سمنانی لیگ برتر فوتبال کشورمان که دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش و معاون جوانان هلال‌احمر استان سمنان است، از سال 85 وارد لیگ برتر شد و در مجموع 140 بازی را قضاوت کرد.

زرگر در پیام خداحافظی خود، نوشته است: خداحافظی همیشه تلخ و ناگوار است و جدایی از عشقی که تاروپود وجودت را در تصرف دارد، کار آسانی نیست؛ ولی هم‌اکنون زمان آن رسیده است که از تمام هواداران و علاقه‌مندان به رشته پرطرفدار و جذاب فوتبال و مردمی که همیشه مرا مورد لطف و عنایت خود قرار داده و در تمام سال‌های حضور در عرصه داوری حمایت کردند، خداحافظی کنم.

زرگر می‌گوید: شما عزیزان همیشه در زندگی من بودید، هستید و خواهید بود؛ به حکم ادب وظیفه خود می‌دانم از پیشکسوتان و بزرگان داوری، دست‌اندرکاران باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان، ارباب جراید و رسانه‌ها، آنان که خالصانه نوشتند و انتقاد سازنده داشتند و به‌خصوص خانواده خود نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم.

این داور سمنانی خاطرنشان کرده است: در پایان آرزومندم در کنار فوتبال، ارتقای اخلاق و جوانمردی سرلوحه تعالیم همه فوتبالی‌های این مرزوبوم باشد و تقاضامندم همگان از صمیم قلب این حقیر را حلال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار