یوسف بهارلو: آموزش و پرورش یک بنگاه اقتصادی نیست

تهران(پانا) - سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو: آموزش و پرورش یک بنگاه اقتصادی نیست

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط اقتصادی و حرکت به سوی اقتصاد بدون نفت در کشوراظهار داشت: در شرایط امروزی جهت رونق و توسعه مباحث اقتصادی کشور باید با تحولات جدیدی در عرصه سیاست‌های اقتصادی حرکت نماییم .

او بودجه آموزش و پرورش را در سال های گذشته یک بودجه مشخص دولتی با درصد مشخصی از رشد سالانه خواند و افزود: جهت مرتفع ساختن نیازهای آموزش و پرورش و توسعه کمی و کیفی دستگاه تعلیم و تربیت کشور نمی توان تنها به بودجه محدود دولتی تکیه کرد.

بهارلو با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و به هیچ گاه آموزش و پرورش یک بنگاه اقتصادی نیست، تصریح کرد: مطابق، قانون آموزش و پرورش می تواند در جهت تامین برخی نیازهای خود و با تصویب شوراهای آموزش و پرورش در جهت تامین نیازهای مالی خود اقداماتی را انجام دهد.

این مقام مسئول با اشاره به بند (د) تبصره 9، یادآورشد: این بند به وزارت آموزش و پرورش اجازه می دهد تا به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود و با رعایت ملاحضات آموزشی و تربیتی نسبت به احداث، بازسازی و بهره برداری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی ، ورزشی و تربیتی خود اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار