میر رضا شفیع پور: انتخاب مدیردر مدارس بزرگسالان باید با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های بالای آنان صورت گیرد

تهران(پانا) - نشست شورای نظارت بر مدارس بزرگسالان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
میر رضا شفیع پور: انتخاب مدیردر مدارس بزرگسالان باید با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های بالای آنان صورت گیرد

میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با توجه به شرایط خاص مدارس بزرگسالان، گفت: انتخاب مدیردر این مدارس باید با توجه به ویژگی‌ها و توانمندی‌های بالای آنان صورت گیرد، چرا که مدیر در این مدارس باید هم نسبت به شاخه‌های نظری، کاردانش و فنی و حرفه ای شناخت داشته باشد و همچنین پیچیدگی مسائل دانش آموزان در این مدارس را بتواند با آگاهی و شناخت کافی مرتفع نماید.

اوبا اشاره بر کنترل و نظارت دقیق بر عملکرد این مدارس، تاکید کرد: به دلیل اینکه ساعات کاری این مدارس خارج از زمان اداری است باید راهکارهایی صورت گیرد که از شدت و حدت نظارت بر این مدارس کاسته نشود و عملکرد آنان مرتبا مورد ارزیابی قرار گیرد.

شفیع پور در بخش دیگری از سخنان خود ساماندهی شیوه نامه مالی مدارس بزرگسالان را از جمله اقدامات موفق در شهرستان های استان تهران دانست و افزود : البته در برخی قسمت‌ها و پرداخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که باید با بررسی کارشناسانه مرتفع گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در هفده منطقه از بیست و یک منطقه شهرستان‌های استان تهران، مدارس بزگسالان مشغول به فعالیت می باشند، تصریح کرد: شهرستان شهریار با فعالیت سه مدرسه بزرگسال بیشترین آمار دانش آموزی را در این استان به خود اختصاص داده است .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه مدارس ایثارگران نیز جزء مدارس بزرگسالان محسوب می شوند، اظهار داشت: با مدیریت و تجمیع کلاسها در این مدارس توانستیم چیزی در حدود دو هزار ساعت صرفه جویی کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار