رئیس آموزش و پرورش پیربکران:استفاده از فرم در مدارس باعث به وجود آمدن روحیه نظم و انضباط در دانش آموزان می‌شود

پیربکران (پانا) - جلسه کمیته عفاف و حجاب آموزش و پرورش منطقه پیربکران با حضور اعضای مربوطه در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:استفاده از فرم در مدارس باعث به وجود آمدن روحیه نظم و انضباط در دانش آموزان می‌شود

رئیس اداره درباره اولین موضوع بیان شده در جلسه کمیته عفاف و حجاب با موضوع اهمیت هماهنگی در پوشاک مدارس گفت: استفاده از لباس فرم در مدرسه ضمن اینکه باعث به وجود آمدن روحیه نظم و انضباط در دانش آموزان می‌شود، آثار منفی ناشی از فاصله طبقاتی را هم کم می کند.

مجتبی سهرابی ادامه داد: در فصل پنجم از آیین‌نامه اجرایی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش در ماده 64 و 65 این آیین‎نامه آمده است لباس دانش‎آموزان باید از نظر دوخت و رنگ ساده باشد و متناسب با محیط آموزشی و مدرسه و متناسب با شئونات اسلامی باشد و همچنین توصیه شده رنگ لباس با توجه به شرایط سنی و جغرافیایی باید از میان رنگ‌های متناسب انتخاب شود.

رئیس اداره افزود: مدارس دخترانه چندین سال است که در زمینه هماهنگی پوشاک مدارس مشکل خاصی ندارند و 100 درصد مدارس دخترانه دارای لباس متحدالشکل هستند. مدارس پسرانه منطقه هم 3 سال است که ملزم به تهیه لباس متحدالشکل شدند و در حال حاضر تین مدارس هم 100 درصد تحت پوشش این طرح هستند.

در ادامه جلسه موضوع اهمیت رعایت فرهنگ عفاف و حجاب توسط دانش آموزان مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای مربوطه توسط اعضا در این جلسه ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار