تأکید وزیر ارتباطات بر تسریع خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران

آذری جهرمی: خدمات ‌رسانی به سیل‌زدگان باید نتیجه درست دهد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد

ساری (پانا) وزیر ارتباطات و فناوری ضمن لازم برشمردن تسریع در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران، تأکید کرد که کارکردها در حوزه خدمات به سیل‌زدگان باید به درستی به نتیجه برسد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

کد مطلب: ۹۲۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تأکید وزیر ارتباطات بر تسریع خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران

محمدجواد آذری جهرمی در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده مازندران حضور به موقع مدیریت ارشد استان در ساماندهی خرابی‌های ناشی از سیل و خدمات رسانی به مردم خسارت دیده با همراهی و همکاری تمام نیروهای فعال و اطلاع رسانی مطلوب را عامل فروکش کردن بحران ناشی از این بلایای طبیعی در کمترین زمان برشمرد.

او افزود: «روند خدمات‌رسانی به سیلزدگان باید همانند گذشته بدون وقفه ادامه داشته باشد و در این مراحل بازسازی و نوسازی باید تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله بانک‌ها فعالیت‌های خود را تسریع کنند.»

وزیر معین دولت دوازدهم در مازندران گفت: «دولت در بخش اجرایی برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی و جبران خسارت‌ ها در بخش کشاورزی کمک‌های خوبی را برای استان مصوب کرده است و بخش زیادی از این کمک‌ها نیز به خسارت‌دیدگان پرداخت شد.»

جهرمی عنوان کرد: «بانک‌‌های عامل در پرداخت خسارت‌ ها به خصوص تسهیلات ساخت و مرمت سرعت بیشتری به خرج دهند تا در هفته جاری این اعتبارات در اختیار سیل‌زدگان قرار گیرد.»

او گفت: «چنانچه در حوزه زیرساخت فناوری و ارتباطات برای پرداخت تسهیلات مشکلی برای بانک‌ها وجود دارد، وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین این زیرساخت‌ها کمک می‌کند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به خسارت‌های سیل به تأسیسات زیربنایی مازندران و عدم تخصیص اعتبار گفت: «در نشست ۲۲ خردادماه (فردا چهارشنبه) هیأت دولت پیگیری لازم برای تأمین این اعتبار با توجه به محدودیت‌های مالی دولت انجام می‌شود و امیدوارم این اعتبار نیز در اختیار استان قرار گیرد.»

جهرمی بار دیگر با تاکید بر تسریع در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان مازندران، ادامه داد: «باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا کارکردها در حوزه خدمات به سیل‌زدگان به درستی به نتیجه برسد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.»

او رضایتمندی مردم در امور خدمات رسانی را بهترین راهکار برای ساماندهی مدیریتی در مواقع بحران قلمداد کرد و هدف اصلی دولت در خدمات رسانی را هم رضایت مردم دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار