امام جمعه خاورشهر: پیشرفت چهل ساله ما حاصل مقاومت است

شهرری (پانا)-امام جمعه خاورشهر گفت: کلیدی ترین جزء انقلاب دراین چهل سال ، مقاومت بوده و هر پیشرفتی که در این سالها داشته‌ایم از نتایج مقاومت است.

کد مطلب: ۹۱۹۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر: پیشرفت چهل ساله  ما حاصل مقاومت است

حجت الاسلام یاسینی در رابطه با ماندگاری اثرات بندگی پس از ماه رمضان گفت: ماندگار شدن حلاوت و نورانیت عبادت و بندگی با تقوا و پرهیزگاری میسر است.

اواظهار داشت: من شما را به تقوای خدایی توصیه می‌کنم که آفرینش شما را آغاز کرده و سرانجام به سوی او باز می‌گردید و به هنگام ترس خدایی که پناه ما است اوست.

او افزود: بیماری‌های دل و بیماری‌های جسم به وسیله‌ی تقوا شفا یافته ، تقوا پاک کننده‌ آلودگی‌های نفسانی ، ایمنی‌بخش نگرانی‌ها و چراغ تاریکی قبر ما است.

امام جمعه‌ خاورشهر در رابطه با بیانات رهبر انقلاب راجع به خصوصیات و مکتب امام خمینی (ره)بیان داشت: مقاومت و ایستادگی از شاخص ترین ویژگی امام خمینی(ره) بودو مقاومت به معنای حرکت در مسیر ، مبارزه با موانع و عدم توقف است.

حجت الاسلام یاسینی در رابطه به راه حل مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در مواجهه با مسائل و مشکلات اظهار کرد: در مواجهه با مسائل و مشکلات شجاعانه، امیدوارانه و عاقلانه عمل کنید و مایوسانه و هیجانی عمل نکنید.

امام جمعه خاورشهر به تشریح بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با اساتیدو نخبگان دانشگاه پرداخت و گفت: فعالیت‌های علمی دانشگاهیان ما بسیار اثربخش بوده و دشمنان میخواهند طی سند 2040 به تخریب مقالات آنها پرداخته و در دانشگاه‌ها یأس ایجاد کنند.

/خبرنگار: زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار