معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

جشن روزه اولی‌ها دختر در حسینیه حضرت علی اکبر محله بهرام آباد برگزار شد

آب پخش،بوشهر(پانا)_این جشن با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشترکودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن روزه اولی‌ها دختر در حسینیه حضرت علی اکبر محله بهرام آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش ، جشن روزه اولی ها ویژه دختران پایه سوم و چهارم آموزشگاه ابتدایی دخترانه هاجر با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، شهردار آبپخش، مدیر و آموزگاران و سایر موعوین در حسینیه حضرت علی اکبر محله بهرام آباد شهر آبپخش برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: این جشن با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشترکودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌انگیز برگزار شد.

صمصامی عنوان کرد: برگزاری برنامه‌هایی نظیر جشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط و شادابی و تشویق نوجوانان به انجام مبانی دینی است وباید سعی شود نوجوانان و دانش آموزان هر چه بیشتر با فرهنگ اسلامی و ایرانی آشنا شوند.

وی اضافه کرد: جشن بزرگ روزه اولی ها با هدف ساختن یک خاطره ماندگار برای روزه اولی‌ها همچنین ایجاد شوق و علاقه بیشتر به ادای این فریضه الهی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم روزه اولی‌ها در واقع نزدیک‌تر شدن خود به خدای متعال و بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک را جشن می‌گیرند.

در این مراسم به رسم یادبود به تمام دانش آموزان روز اولی هدایایی از طرف معاونت پرورشی و تربیت بدنی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار