با اشاره به تاکید رهبری بر ضرورت توجه به مساله سیل زدگان

نماینده اهواز: انتظار مردم سیل‌زده از دولت پرداخت هرچه زودتر هزینه خسارات است

تهران (پانا) ـ نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده خوزستان گفت: مردم امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارند و انتظار دارند هرچه سریع‌تر دولت نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند.

کد مطلب: ۹۱۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده اهواز: انتظار مردم سیل‌زده از دولت پرداخت هرچه زودتر هزینه خسارات است

به گزارش ایسنا، جواد کاظم‌نسب با اشاره به آخرین وضعیت استان سیل‌زده خوزستان بیان کرد: در حال‌حاضر عدم‌پرداخت خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و منازل از مهم‌ترین مشکلات مردم سیل‌زده است. اکنون فصل کشت شلتوک فرا رسیده است و کشاورز خسارت‌دیده باید خسارت خود را دریافت کند تا بتواند کشت دوباره انجام دهد.

او اظهار کرد: از سوی دیگر خسارت منازل سیل‌زده نیز توسط بنیان مسکن پرداخت نشده است و صرفاً در حد آمارگیری و بررسی خسارت منازل و منازل کار جلو رفته است. مردم امروز در وضعیت مناسبی قرار ندارند و انتظار دارند هر چه سریع‌تر دولت نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: پرداخت خسارت به سیل‌زدگان نیاز به یک اراده و تدبیر قوی دارد. در اکثر روستاها منازل و وسایل مردم آسیب دیده است. هم چنان در برخی از مزارع آب باقی مانده است که نیاز به تخلیه دارد. استان خوزستان هم‌چنان با مشکلات عدیده ای روبه رو است که دوت باید به آن ورود پیدا کند.

او تاکید کرد: در خوزستان کشاورزان و روستاییان انتظار دارند تا دولت زودتر نسبت به پرداخت خسارات اقدام کند؛ چراکه حقیقتاً کشاورزان دستشان خالی است و نمی‌توانند کشت را شروع کنند.

او با اشاره به وضعیت بهداشتی در مناطق سیل‌زده بیان کرد: طبیعتاً آسیب‌های بعد از سیل در روستاها اثر خود را گذاشته و حشرات موزی وجود دارند و اگر به بحث ساخت و ساز منازل و ترمیم معابر توجه نشود قطعاً با مشکلات‌حاد بهداشتی روبه‌رو خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار