برگزاری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ملارد

ملارد(پانا)- جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان ملارد با حضور کلیه رؤسای ادارات ، نهادها و ارگانهای نظامی و انتظامی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان ملارد

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه با بیان اینکه حضرت امام(ره) یکی از شخصیت‌های بی بدیل تاریخ است گفت: وظیفه مدیران این است که در راستای معرفی و شناخت امام خمینی(ره) و اهداف و اندیشه‌های ایشان به نسل جوان بیش از پیش تلاش کنند.

او مسئله پیروزی انقلاب اسلامی را موضوعی مهم و استثنایی دانست و افزود: انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است و تنها انقلابی میباشد که چهل سال پرافتخار را پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی دشمنی‌ها مقاومت کرده است .

فرماندار ملارددر ادامه بر بکارگیری تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هرچه با شکوه ترمراسمات سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد و اظهارداشت: تمامی مسئولین بایدبه بهترین نحو ممکن نسبت به برگزارشدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده ودر این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

او بیان کرد: فضاسازی سطح شهرها و روستاها و نصب بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب و جملاتی از وصایای امام از مواردی بود که فرماندار ملارد بر انها تاکید داشت.

حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد نیز در این جلسه در سخنانی گفت: اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) باید هر چه بیشتر در میان نسل جوان ترویج شود.

امام جمعه ملارد افزود: امام راحل از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت‌های تاریخ بشریت است که با اندیشه‏‌های بلند الهی و تلاش‏های صادقانه خود، مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی‌ در ایران وجهان شد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ملارد نیز در این جلسه از اعزام شش هزار نفر از مردم این شهرستان با ۱۵۰ اتوبوس به مرقد حضرت امام (ره) خبرداد.

آمادگی برای اعزام زائرین به مرقد حضرت امام خمینی (ره) در سالروز ارتحال آن امام عزیز، طراحی پوستر و پلاکاردهایی به مناسبت این ایام برای نصب در معابر عمومی و محله‌ها و برنامه ریزی برای برگزاری مراسم یادبود ارتحال امام (ره) در شهرستان ملارد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین بخشهایی از برنامه‌های پیشنهادی در این جلسه بود.

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار