تامین حقوق ناجیان غریق در آستارا نیازمند همکاری جمعی است

آستارا (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا همکاری شهرداری، بخشداری و دهیاری ها را برای تامین حقوق ناجیان غریق طرح های سالمسازی خواستار شد.

کد مطلب: ۹۱۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تامین حقوق ناجیان غریق در آستارا نیازمند همکاری جمعی است

به گزارش پانا ، وحید خاصی پور در جلسه ای با اعضای هیأت نجات غریق در اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: در سال گذشته به دلیل تأمین نشدن حقوق ناجیان غریق با کمبود ناجی در مناطق خطرآفرین مواجه بودیم و امیدواریم دستگاه‌های متولی برای تأمین امنیت جانی گردشگران مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ناجیان غریق در نوار ساحلی از ۱۱ خرداد آغاز و تا پنجم مهرماه ادامه خواهد یافت افزود: ۶۰ ناجی زیر نظر فدراسیون نجات غریق، آموزش دیده‌اند و ۵۸ نفر از آنها برای مناطق خطرآفرین ساحل آستارا نیاز است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۱۰ ناجی غریق در ۲۸ نقطه خطرآفرین مستقر بودند و کمبود ناجی، باعث کاهش نظارت و غرق شدن هشت نفر در نوار ساحلی آستارا شد.

خاصی پور گفت: هیأت نجات غریق دو دستگاه جت اسکی برای گشت ناجیان غریق در آب‌های ساحلی در نظر گرفته است و از ظرفیت قایق‌ها و جت اسکی‌های هنگ مرزی نیز باید استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: تأمین حقوق ناجیان غریق از منطقه قره سو تا روستای سیبلی بر عهده شهرداری و بخشداری لوندویل است و نصب تابلوهای شنا ممنوع در مناطق خطرآفرین و راه اندازی دیده بان برای ناجیان غریق ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار