توضیح حامد عنقا درباره حاشیه‌های گفت‌وگویش درباره سریال‌های رمضان۹۸

تهران (پانا) - حامد عنقا می‌گوید انتقادش به بروکراسی اداری بر سر مسیر ساخت سریال‌های سیماست که خلاقیت را از گروه‌های سازنده سریال‌ها در تلویزیون می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
توضیح حامد عنقا درباره حاشیه‌های گفت‌وگویش درباره سریال‌های رمضان۹۸

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای گذشته گفت‌وگویی درباره سریال‌های ماه رمضان ۹۸ از تهیه‌کننده سریال «پدر» منتشر شد که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.
با وجود آن که عنقا در بخشی از گفت‌وگو از درام سریال «برادرجان» که از شبکه۳ پخش می‌شود تمجید کرده بود، برخی انتقادهای این تهیه‌کننده را معطوف به سریال‌های شبکه سه و یک دانستند و موضوع را به اینکه نام او به عنوان ناظر کیفی سریال شبکه دو آمده ربط دادند.
حامد عنقا با بیان اینکه مصاحبه مذکور طولانی‌تر بوده و به صلاح‌دید رسانه مصاحبه‌کننده تنها بخشی از آن منتشر شده گفت: من ممکن است که به هر سه سریال نقدهایی داشته باشم و حتی شاید به سریال شبکه دو بیشتر؛ اما در این مصاحبه منظوری برای نقد سریال‌ها نداشتم و انتقادم به شوراهای عریض و طویلی بود که در سازمان صداوسیما خلاقیت را از برنامه‌ساز گرفته‌اند.
تهیه‌کننده سریال بر سر دوراهی در ادامه گفت: موضوع سریال‌ها در این شوراها تعیین می‌شود و انتقاد من به این بخش از روند برنامه‌سازی تلویزیون بود که موجب شده دیگر سریال‌های مخاطب‌پسندی مثل «میوه ممنوعه»، «اغما»، «بزنگاه» و... تولید نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار