آیین تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان طرقبه شاندیز برگزار شد

طرقبه شاندیز (پانا) - شهرستان طرقبه شاندیز از گروه 2 مسابقات قرآن، عترت و نماز استان با افتخارآفرینی فرزندان قرآنی این شهرستان به گروه 1 استان ارتقاء یافت.

کد مطلب: ۹۱۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزان طرقبه شاندیز برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید، داوران، مربیان و منتخبین سی وهفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت ونماز دانش آموزی طرقبه شاندیز به ضیافت افطار و با حضور بنی هاشمی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، امام جمعه شهرطرقبه، مدیرآموزش و پرورش طرقبه شاندیز به همراه معاونین و کارشناسان اداره در تالار ارغوان طرقبه برگزار شد.

امیر بهشتی کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز در مصاحبه با خبر نگار پانا گفت: در این مراسم از حدود ۱۵ استاد عزیز قرآنی، نیروهای اجرایی و یکصد منتخب مسابقات شهرستان و استان تقدیر شد. در این مسابقات از یکصد دانش آموز منتخب، ۵۴ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که مجموعا ۲۰ مقام ممتاز و 11 مقام عالی کسب نموده و ۱۳ نفر به فینال استان و 3 نفر عازم مسابقات کشوری شدند.

شایان ذکر است که طرقبه شاندیز از گروه 2 مسابقات قرآن، عترت و نماز استان با افتخارآفرینی فرزندان قرآنی به گروه 1 استان ارتقاء یافت.

در پایان کارشناس قرآن، عترت و نماز، از حمایت های ویژه و دلسوزانه رضا رفسنجانی مدیر اداره شهرستان، مهدی خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی و همچنین جواد رمضانی و سید خلیل احباء، مدیر دارالقرآن های طرقبه شاندیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار